Mi is ez a blog?

Üdvözöllek!

Ha ide tévedtél, az azt jelenteni, hogy akár csak én, te is szereted a sört. Ez remek, viszont van néhány dolog amit, már itt az elején tisztáznunk kell.dsc_0706.jpg

Ezt a blogot elsősorban magamnak írom, hogy az általam kóstolt sörökre később is emlékezzek, hogy a jók ne vesszenek a feledés homályába és a kevésbé jókat ne szépítse meg a múlt és csak másodsorban íródik neked kedves olvasó.

Nem vagyok a téma mindent tudó atyja, nem vagyok sörszakértő, nem vagyok sörbíra, nem célom ilyen színben feltüntetni magam, csak szeretek jó söröket, különlegességeket kóstolni. Épp ezért minden, amit itt a sörökről olvasol, csak és kizárólag az én szubjektív véleményem! Persze én is hallottam a BJCP Nagy-Gumimacikódexéről, sőt mit több még olvasgattam is, de csak mint iránymutatóként tekintek rá, hogy nagyjából milyennek is kellene lennie az adott típusnak, de az hogy egy imperial stout adott esetben nem is annyira Imperial a BJCP szerint, ez engem hidegen hagy a lényeg, hogy nekem ízlik e vagy sem.

És ha ezekkel az irányelveimmel egyetértesz és nem zavar, ha a kedvenc sörödet egyszerűen sza.. akarom mondani nem túl jónak titulálom, akkor jó helyen jársz! Viszont, ha a fentiek közül bármi is bántja a lelkedet, kérlek, csak hagyd el az oldalt, ne hagyj dühös megjegyzést, ne akard megmondani, hogy mekkora nagy hozzá nem értő vagyok, mert ezt én is pontosan tudom, csak szépen csendben hagyd el az oldat...

Egészségetekre!

*Ajánlom mobilról is a teljes nézetet