Szia Uram! Nyuszi hopp

Ezúttal a Szia Uram húsvéti sörét, a Nyuszi Hopp-ot kóstoltam.
A rémes márkanév mellé társult egy kis szó vicc, vagy hát pontosabban egy kis szójáték.
Ugye a hop angolul a komlót jelenti ez pedig egy hoplager típusú sör és ugye nyuszi hopp…azt hiszem nem ragozom tovább.
Mondanám hogy ezzel a név párosítással -1-ről indulnak nálam, de így is levettem a polcról,szóval mégiscsak nyert a marketingesük.

 img_20230402_110331.jpg

A Nyuszi hopp nem teljesen újdonság, hiszen a tavalyi évben is kapható volt már. Az az igazság, hogy tavaly is kóstoltam, de nem írtam meg és így nem is emlékszem, hogy milyen volt, hogy változott-e a receptúra (ilyen az, ha az ember csak iszik, de nem ír…)

A dizájn teljesen rendben van, fekete doboz, a Szia Uram új dizájnjához igazodó címkével. A zöld fehér "nyuszi terepminta" pedig egyszerűen zseniális.

 img_20230402_110942.jpg

Küllemre a sörre sem lehet panasz, borostyánra emlékeztető szín, ipákat megszégyenítő habkoronával.
Illatában nyoma sincs a lágeres jegyeknek, annál inkább dominál a komló gyümölcsössége.

Az első korty után elhúztam a számat egy kicsit és megállapítottam hogy ez bizony túl laza… aztán rá kellett jönnöm, hogy a hiba az én készülékemben van, mert az erős komló illat miatt egy ipás testességre számítottam azonban ez egy láger és bizony így a test is teljesen rendben van.
Az ízvilágot leginkább a hidegkomlózás adta gyümölcsösség uralja. Nagyon jól ki jön az azacca komló ananászos ízjegye, amihez egy kevés mangó íz társul.
A sör keserűség nagyon visszafogott, inkább csak a sokadik korty után kezd jelentkezni, de akkor sem túl intenzíven.

 img_20230402_110733.jpg

Ha röviden kellene összegeznem, akkor egy üde, frissítő italként hivatkoznék rá, ami a minimális keserűség és az annál több gyümölcsössége miatt a sokak számára kedvelhető lehet.

Egészségetekre!

Ha előbb szeretnél értesülni a friss tartalmakról kövesd be az Instagram oldalam is!